Концепція лінії ароматів французького сімейного бренда Geodesis:
Аромат — перше, що розбурхує наші органи чуття, коли ми заходимо в будинок, салон або магазин. Він навіює спогади про приємні моменти, стимулює уяву, повертає до значимих подій. Запах здатний пробудити цілі історії, що ховаються в пам’яті.
Засновники бренда — Норберт Хіблот з дружиною.
У 1996 році вони надихнулися ідеєю подорожі в пошуках ароматів і вперше випустили свічки, аромадифузори і спреї з натуральними моноаромати. Кожен з них викликає асоціації з тонкими пахощами квітів і фруктів певного регіону планети.
Каталог Geodesis об’єднує ароматичну продукцію різного формату:
Продукція Geodesis вже 25 років славиться високою якістю, тонким ароматом і цікавими напрацюваннями в індустрії аромазасобів для дому та комерційних приміщень. У складі свічок є масло кокосового горіха й олія абрикосової кісточки.
Аромапродукція Geodesis виготовляється у Франції та Іспанії. Відповідає суворим стандартам і вимогам Міжнародної парфумерної асоціації IFRA.